tisdag 21 maj 2013

Gunga åt Öster

Vi i klassen har en läsläxa och  den boken är SPÄNNANDE! Om vi skulle få sammanfatta boken så skulle det se ut ungefär så här:

De började att Aina, huvudpersonen blev intresserad av släkten.

 Hon gick ner för att dricka mitt i natten.

Då just då började det nya äventyret mot härskaren. Det äventyret är fullt av spännande scener som när hon kommer till mora i gläntan eller när hon står i skafferiutrymmet med hundarna utanför.

 Det finns massor av fantasi i det spännande äventyret.
                                     
                                        MEN SLUTET BERÄTTAR VI ALDRIG!

4 kommentarer:

  1. Jag vill veta slutet

    SvaraRadera
  2. det jag har läst är jättespännande!!!

    SvaraRadera
  3. Jag vill veta!! Fast jag har läst det!!!!(:

    SvaraRadera